Naruto Fan TR


 
AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 papa roach

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
hunter lale

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 447
Yaş : 25
Geldiği mekan : KONYA
Meslek : öğrenci
Hobileri : kafama göre
Kayıt tarihi : 20/11/07

MesajKonu: papa roach   Ptsi Ocak 21, 2008 4:32 pm

bu gruba diyecek yok zaten adamlar harbi harbi solüolar bence gayaette iyiler heheh
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NaraShikamaru



Erkek Mesaj Sayısı : 1410
Geldiği mekan : Bursa-The Town of Leaf ;)
Meslek : Gelecegin Psikopat Binbasisi
Hobileri : Bomba Yapmak=),Strateji Oyunlari oynamak,Yabanci Dil Ögrenmek,Ramen Yemek,Thaibox
Kayıt tarihi : 18/01/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Ptsi Ocak 21, 2008 4:38 pm

forever parcasi cok güzeldir
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hunter lale

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 447
Yaş : 25
Geldiği mekan : KONYA
Meslek : öğrenci
Hobileri : kafama göre
Kayıt tarihi : 20/11/07

MesajKonu: Geri: papa roach   Ptsi Ocak 21, 2008 5:02 pm

ben en çok do or die yi sewiom
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Pein

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 953
Yaş : 25
Geldiği mekan : İstanbul
Meslek : Öğrenci
Hobileri : Anime Manga Tiyatro Edebiyat Sinema Ortadünya Cnbc-e Çizgi Roman
Kayıt tarihi : 05/10/07

MesajKonu: Geri: papa roach   Salı Ocak 22, 2008 9:17 pm

Çok çok sevmeme rağmen yine de hoşlaşdığım grup Getting Away With Murder ile Suffication gider hoşuma...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ouz-kun

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 341
Yaş : 29
Geldiği mekan : Ankara
Meslek : vasıfsız eleman:D
Hobileri : Miha'yı sinir etmek
Kayıt tarihi : 24/05/07

MesajKonu: Geri: papa roach   Paz Şub. 03, 2008 9:38 am

last resort süper bi parça gene bi çok naruto AMVsindede kullanılıyo zaten
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
''Nagato''

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 39
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 12/06/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Çarş. Haz. 18, 2008 8:28 pm

Papa roach süperler en süper şarkısı ise Last Resort.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Avatar

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 143
Yaş : 24
Geldiği mekan : Bursa
Meslek : öğrenci
Hobileri : Anime izlemek,manga okumak,masa tenisi oynamak
Kayıt tarihi : 24/02/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Çarş. Haz. 18, 2008 11:36 pm

benimde bu gruptan en sevdiğim ve ilk dinldiğim şarkı last resort bi amvde çıkmıştı karşıma ama çok güzel gaza getiriyo adamı lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
chester999
Banned


Erkek Mesaj Sayısı : 534
Yaş : 25
Geldiği mekan : Bilinmiyor
Meslek : Bilinmiyor
Hobileri : Bilinmiyor
Kayıt tarihi : 10/06/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Cuma Haz. 20, 2008 1:34 am

Between Angels And Insects o parcaı sevenler bunu haylı haylı sevıceklerdır bıde klbını ızleın derım ben
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_aSaKuRa_

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 311
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 10/02/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Çarş. Tem. 16, 2008 12:51 am

En sevdiğim sarkı grubu tabiki Linkin Park ardından Papa roach gelio en sevgiğim sarkısı Last Resort.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Narutokolik

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 538
Yaş : 23
Geldiği mekan : Ankara merkez beni bilir herkess...
Meslek : Öğrenciyim abi
Hobileri : Resim çizerim fln..
Kayıt tarihi : 14/06/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Paz Tem. 20, 2008 4:03 pm

oo cidden güzeldir.Last Resort 1. sırada gelir.ouzunda dediği birçok amv de kulllanılır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
-Yondaime-

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 39
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Paz Tem. 27, 2008 11:38 pm

Baya şarkısını biliorum hele içlerinde biri var ki Last Resort öle amvler yapılıo ki .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
wxsell

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 47
Yaş : 22
Geldiği mekan : istanbul
Meslek : öğrenci
Hobileri : resim... müzik...
Kayıt tarihi : 14/08/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Cuma Ağus. 15, 2008 2:02 pm

ouz-kun demiş ki:
last resort süper bi parça gene bi çok naruto AMVsindede kullanılıyo zaten

evet bencede last resort heheh
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BetrayaL

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 29
Geldiği mekan : Ordu
Meslek : Öğrenci
Hobileri : Bilgisayar, psp, ipod, müzik
Kayıt tarihi : 11/08/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Ptsi Eyl. 29, 2008 11:26 pm

Çok güzel grup ya benden duymuş olmayın ama Türkiye fan sitesi açıldı onların. :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.paparoachturkiye.com
Gothiclowe

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 375
Yaş : 33
Geldiği mekan : Deep Dark Ocean
Meslek : no comment
Hobileri : Anime
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Perş. Ekim 02, 2008 12:04 pm

%100 olarak studio grubu. 10 sene önce falan dinliyordum. Canlı performanslarını dinledikten sonra fikirlerim değişti grup hakkında. Ciddi anlamda grup çok kötü aslında. Herşey studio da kayıtlarda değiştiriliyor. Canlı performanslarını dinleminizi öneririm. Last Resort, Between angels and insects, She loves me not, Broken Home, Scars güzel şarkılarıdır. Ama bunları birde dediğim gibi canlı dinleyin ne oluyor ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BetrayaL

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 29
Geldiği mekan : Ordu
Meslek : Öğrenci
Hobileri : Bilgisayar, psp, ipod, müzik
Kayıt tarihi : 11/08/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Paz Ekim 19, 2008 8:32 am

Gothiclowe demiş ki:
%100 olarak studio grubu. 10 sene önce falan dinliyordum. Canlı performanslarını dinledikten sonra fikirlerim değişti grup hakkında. Ciddi anlamda grup çok kötü aslında. Herşey studio da kayıtlarda değiştiriliyor. Canlı performanslarını dinleminizi öneririm. Last Resort, Between angels and insects, She loves me not, Broken Home, Scars güzel şarkılarıdır. Ama bunları birde dediğim gibi canlı dinleyin ne oluyor ^^
Canlı performansını en çok sevdiğim gruplardan biridir Pr.Hatta en iyisidir.O canlı performansı nasıl beğenmezsiniz anlamıyorum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.paparoachturkiye.com
_aSaKuRa_

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 311
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 10/02/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Perş. Ekim 30, 2008 11:26 pm

Jacoby Shaddix hasta oluorum bu adama .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Gothiclowe

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 375
Yaş : 33
Geldiği mekan : Deep Dark Ocean
Meslek : no comment
Hobileri : Anime
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: papa roach   C.tesi Kas. 01, 2008 7:52 pm

BetrayaL demiş ki:
Gothiclowe demiş ki:
%100 olarak studio grubu. 10 sene önce falan dinliyordum. Canlı performanslarını dinledikten sonra fikirlerim değişti grup hakkında. Ciddi anlamda grup çok kötü aslında. Herşey studio da kayıtlarda değiştiriliyor. Canlı performanslarını dinleminizi öneririm. Last Resort, Between angels and insects, She loves me not, Broken Home, Scars güzel şarkılarıdır. Ama bunları birde dediğim gibi canlı dinleyin ne oluyor ^^
Canlı performansını en çok sevdiğim gruplardan biridir Pr.Hatta en iyisidir.O canlı performansı nasıl beğenmezsiniz anlamıyorum...

wokal detone manyağı ^^ yeterli açıklamadır sanırım ^^ dahasıda var aslında garip garip hareketler yapıyorlar kopmak adına. Takla atmaya çalıştığını ve yan düştüğünü bile biliyorum vokalin yerlere yatmıştım izlerken ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BetrayaL

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 29
Geldiği mekan : Ordu
Meslek : Öğrenci
Hobileri : Bilgisayar, psp, ipod, müzik
Kayıt tarihi : 11/08/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Salı Kas. 04, 2008 1:09 am

Siz Papa Roach diye başka bir grubu falan mı izliyorsunuz?Ben tüm videoları vardı.Hiç birinde takla atıp düştüklerini hatırlamıyorum.Ayrıca detone manyağı diyorsunuz kaç şarkılarını dinlediniz ki?Ben onların albüm kayıtlarından çok konser kayıtlarını dinlerim.Pr canlı performansı en çok beğenilen gruplardan biridir.Sonuç da kimse detone olmaz diye birşey yok.Bir konser kayıtını dinleyip adamlar bu konserde detone oldu o zaman hep detone oluyorlar demeyelim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.paparoachturkiye.com
Gothiclowe

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 375
Yaş : 33
Geldiği mekan : Deep Dark Ocean
Meslek : no comment
Hobileri : Anime
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Salı Kas. 04, 2008 2:32 am

BetrayaL demiş ki:
Siz Papa Roach diye başka bir grubu falan mı izliyorsunuz?Ben tüm videoları vardı.Hiç birinde takla atıp düştüklerini hatırlamıyorum.Ayrıca detone manyağı diyorsunuz kaç şarkılarını dinlediniz ki?Ben onların albüm kayıtlarından çok konser kayıtlarını dinlerim.Pr canlı performansı en çok beğenilen gruplardan biridir.Sonuç da kimse detone olmaz diye birşey yok.Bir konser kayıtını dinleyip adamlar bu konserde detone oldu o zaman hep detone oluyorlar demeyelim.

kaç şakrı? şöyle diyebilirim grubu yaklaşık infest albümünün çıkışından beri yani 2000 yılından beri bildiğim bir grup..Ünlü olmak için çıktıkları programları bile izlemiştim. O zamanlar ne youtube falan wardı nede öyle şeyler..Yardırıyorduk bulmak için.. Bir ingiliz programıydı grup zaten ingiliz. beyaz saçlı bir elemanın programı realty show gibi bişidi hatta Soad falanda çıktıydı orda kendini avrupaya tanıtmak adına. En son she loves me not albümünde bıraktım zaten grubu. O şarkının ilk çıkışını falan hatırlıyorum. Herneyse sen şuan dinliyorsun zaten ben bırakalı 5 seneden fazla oldu..Bilmem aradaki farkı anlıyabildinmi? ^^ hatta o takla attığı şarkı between angels and insects ti yanılmıyorsam. arkadaş vardı oda seviyordu lise heyecanları bilirsin yeni grup bulmuşsun kimse bilmiyor hobaaa wer aragazı şeklinde. Ama orda görünce ciddi anlamda bu ne lan?!? dedirtmişti ^^ Adam dikkat çeqmek için nerdeyse dötü açıcaktı yani..Aynı yerde Soad çıktığında Spiders ı çalmışlardı. Giysisi dehşetti. Oda bi iki hareket yaptıydı ama yok abi adamın vokal kendini resmen sunuyordu. Düşün SOAD - Spiders diyorum..Toxicity falan değil yok öyle bir albüm!..Yıllara bir geri dönüş yap bakalım..Birkaç yerde daha izledim merak etme. Taswip etmedim kısacası..Hala infest albümü aklımdadır çok dinliodum zibidileri.^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BetrayaL

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 29
Geldiği mekan : Ordu
Meslek : Öğrenci
Hobileri : Bilgisayar, psp, ipod, müzik
Kayıt tarihi : 11/08/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Salı Kas. 04, 2008 2:24 pm

Alıntı :
Vikipedi, özgür ansiklopedi Papa RoachÜlke Vacaville, Kaliforniya, ABD
Kuruluş tarihi 1993-
Üyeleri Jacoby Shaddix (Vokal)
Jerry Horton (Gitar)
Tobin Esperance (Bass Gitar)
Dave Buckner (Davul)

Papa Roach, ABD'li post-hardcore/nu metal müzik grubu.
Neyse hocam tadımız kaçmasın.Kapatalım bu konuyu.Yoksa uzar gider bu konu.Eğer kalbini kırıcak bir söz ettiysek affola.Biraz abartmış olabiliri.İyi günler.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.paparoachturkiye.com
Gothiclowe

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 375
Yaş : 33
Geldiği mekan : Deep Dark Ocean
Meslek : no comment
Hobileri : Anime
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Salı Kas. 04, 2008 3:30 pm

BetrayaL demiş ki:
Alıntı :
Vikipedi, özgür ansiklopedi Papa RoachÜlke Vacaville, Kaliforniya, ABD
Kuruluş tarihi 1993-
Üyeleri Jacoby Shaddix (Vokal)
Jerry Horton (Gitar)
Tobin Esperance (Bass Gitar)
Dave Buckner (Davul)

Papa Roach, ABD'li post-hardcore/nu metal müzik grubu.
Neyse hocam tadımız kaçmasın.Kapatalım bu konuyu.Yoksa uzar gider bu konu.Eğer kalbini kırıcak bir söz ettiysek affola.Biraz abartmış olabiliri.İyi günler.

önemli değil canım. Grubun kuruluşunu koymuşsun ama 93 te sen kaç yaşındaydın? yabancı müzik dinliyormuydun?poptan bahsediyorum rocka girmedim bile ^^ neyse kapıyalım komik oldu baya dediğin şey ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BetrayaL

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 29
Geldiği mekan : Ordu
Meslek : Öğrenci
Hobileri : Bilgisayar, psp, ipod, müzik
Kayıt tarihi : 11/08/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Çarş. Kas. 05, 2008 8:00 am

Aramızda 2 yaş var abartma istersen.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.paparoachturkiye.com
Gothiclowe

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 375
Yaş : 33
Geldiği mekan : Deep Dark Ocean
Meslek : no comment
Hobileri : Anime
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: papa roach   Çarş. Kas. 05, 2008 9:00 pm

4 yaş diyebilirim. 84 doğumluyum ^^ 3 gün sonra doğum günüm ^^ sen 88 li olmalısın ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: papa roach   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
papa roach
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Naruto Fan TR :: Eğlence :: Müzik-
Buraya geçin: